.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تغییر غیرمجاز کاربری اراضی کشاورزی در مازندران جلوگیری شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران خواستار جلوگیری از تغییرغیرمجاز کاربری و تبدیل اراضی کشاورزی و باغات شد.

به گزارش شمال نیوز، مهدی رازجویان ظهر دوشنبه در همایش فرمانداران و بخشداران استان با بیان اینکه مازندران استان خوبی در آزادسازی سواحل بوده و اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است گفت: وزارت کشور از اقدامات مازندران در این زمینه رضایت دارد.

وی ساخت و سازغیرمجاز را مسئله ای مهم دانست و افزود: طبق مصوبه هیئت دولت، جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی و مناطق باید در دستور کار قرار گیرد و از ارجاع پرونده ها به کمیسیون های مربوطه جلوگیری و نسبت به تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز اقدام شود.

رازجویان، با تاکید بر جلوگیری از تغییر کاربری و تبدیل اراضی کشاورزی به باغات اظهار داشت: به هیچ وجه اراضی کشاورزی استان نباید تفکیک و تغییر کاربری شود و بیشتر اراضی ما از نوع یک و دو است و نباید تغییر کاربری داده شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با اشاره به مسائل ناشی از تخریب سیل ادامه داد: هنوز هیچ قراردادی با پیمانکاران منعقد نشده است و برخی دستگاه ها به صورت امانی اقدام به شروع فعالیت کرده اند.

وی با اظهار اینکه در حوزه راه بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان خسارت وارده شده است گفت: ۸۰ میلیارد تومان برای جبران خسارات این بخش درنظر گرفته شده است.

وی تخصیص اعتبارات پروژه های عمرانی را از دیگر نیازها بیان کرد و گفت: سازمان برنامه و بودجه برای تخصیص بودجه باید با فرمانداران هماهنگی داشته باشند.

رازجویان درباره طرح هادی با تاکید بر پیشگیری از کوه خواری و زمینخواری در استان افزود: باید این مسئله مورد توجه مسئولان امر قرار گیرد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.